dimecres, 13 d’agost del 2014

Oi que si?

Algun cop, quan ets ben amunt, t’aixeques i penses: “Oi que això no pot ser?”.

Saps perfectament, gràcies a la punyetera i capritxosa experiència, que tot el bo té un final. Un punt i final. Que tot el que tens no ho tindràs, que tot el que ets deixaràs de ser-ho, i que canviaràs.

Quan penses això és que tot està en moviment, que tot decau, que tot progressa.  Perquè les coses no ens les fan a mida, perquè som egoistes i hem d’intentar conviure amb la resta.

Mires al cel esperançat, amb ganes de veure un estel.


1 comentari:

  1. En cuanto a la primera digo que expresa un pensamiento real, aunque demasiado atrevido para una persona tan joven como tú. Habiendo vivido tan poco como has vivido, dejas entrever que tienes los pies muy bien puestos en el suelo y que, si alguna vez alcanzas la cima, sabes que ese logro es efímero, porque lo importante no es llegar, sino mantenerse. Sin embargo, es precioso plantearse que siempre has de mirar al cielo para buscar el refugio cariñoso de las estrellas. Con el amor pasa lo mismo. Por eso hay que mimarlo cada segundo, cada minuto, para que nos dure el resto de los días... si es que ese amor merece la pena que dure. Nunca jamás se ha de perder la esperanza de un mañana mejor. Me encanta lo que dices y cómo lo dices. Felicidades.

    ResponElimina